Predmet nabavke
Kvantitavno CAWI istraživanje
Evidencijski broj nabavke/UJM: 51/23
51/23 usluge istraživanje javnog mnjenja
U Beogradu, 27.03.2023.
Institut za evropske poslove raspisuje konkurs za dostavu najpovoljnijih ponuda za korišćenje usluga izvođenja kvantitavnog CAWI istraživanja na teritoriji Republike Srbije.
Pozivaju se svi zainteresovani privredni subjekti koji ispunjavaju uslove i zahteve da dostave ponudu za pružanje usluga izvođenja istraživanja.
Na ovom konkursu su izuzeti svi privredni subjekti čiji su vlasnici zaposleni u Institutu za evropske poslove ili su u bliskoj rodbinskoj vezi sa bilo kojim zaposlenim.
- Opis predmeta nabavke i tehničke specifikacije:
Predmet nabavke je usluga izvođenja kvantitavnog CAWI istraživanja na teritoriji Republike Srbije. Usluge će se koristiti u skladu sa potrebama naručioca, u zavisnosti najviše do ukupnog iznosa vrednosti ovog ugovora.
Pružalac se obavezuje da na reprezentativnom uzorku analizira sledeće aspekte:
Istraživanje o stavovima građana o EU, NATO, Rusiji, SAD, Kosovu, Kini i percepciju mladih (18-30) o korupciji.
Ispitivanje će biti sprovedeno na reprezentativnom uzorku građana Srbije (bez KiM), 18 i više godina starosti.
Veličina uzorka 1200 ispitanika, jedan talas.
Dužina upitnika od 66 pitanja sa demografijom.
Troškovnik čini sastavni deo ovog zahteva za prikupljanje ponuda.
- Dužina trajanja ugovora:
Ugovor s odabranim ponuđačem sklapa se na period od šest meseci i može biti raskinut jednostrano od strane Instituta za evropske poslove ukoliko ne budu ispoštovani minimalni uslovi propisani ovim zahtevom.
- Kriterijum za odabir ponude:
Kriterijum za odabir ponude je najniža cena.
- Procenjena vrednost nabavke i preporučene cene: 600.000,00 RSD sa svim pripadajućim porezima i taksama.
Isplata se vrši najkasnije 180 dana od izvršene usluge.
- Uslovi i zahtevi koje ponuđači moraju ispuniti:
a) izrada reprezentativnog uzorka za teritoriju Srbije;
b) programiran upitnik za anketiranje u skladu sa zahtevima Klijenta;
c) izvršena ukupna organizacija i supervizija procesa elektronskog prikupljanja podataka;
d) izvršena kontrola podataka i čišćenje baze;
e) izvršena statistička obrada podataka (putem SPSS-a);
f) prezentacija rezultata istraživanja Klijentu u pisanoj formi;
g) po potrebi i zahtevu Klijenta prezentacija traženih rezultata;
h) prezentacija pisanih rezultata u vidu grafičke forme izabrane od strane Klijenta;
i) prezentacija komparativnih rezultata istraživanja od 2016. godine;
j) ponuđač mora da dostavi cene u dinarima sa svim pripadajućim porezima i taksama;
k) ponuđač je saglasan sa režimom isplate prema kome je Institut za evropske poslove u obavezi da isplati do 180 dana od dana dostavljanja fakture po izvršenoj usluzi;
l) potrebno je da ponuđač rezultate dostavi u vizuelnoj formi traženoj od strane klijenta;
m) potrebno je da ponuđač dostavi rezultate istraživanja u formi zahtevanoj od strane Klijenta do 04.06.2023. do 17:00 časova.
- Sadržaj ponude:
U skladu sa ovim zahtevom ponuda mora da sadrži
- popunjeni ponuđački list, ponudu,
- popunjen troškovnik.
- Pravila dostavljanja dokumenata:
Sve tražene dokumente ponuđači mogu dostaviti overene u PDF formi.
- Način izrade ponude:
Ponuda se izrađuje na način da čini celinu. Ponudu nije moguće naknadno menjati niti dopunjavati.
- Postupak zavođenja ponuda:
Svaka valjano dostavljena ponuda upisuje se u zapisnik o prijemu ponuda i određuje joj se redni broj prema redosledu prijema. Zavodni broj proslediće se ponuđaču, a u rezultatima konkursa biće objavljen zavodni broj.
- Rok za dostavu ponude (datum i vreme):
Rok za dostavu ponuda je 11.04.2023. godine do 12:00 sati.
Razmatranje ponuda održaće se 12.04.2023. g, a rezultati će biti poslati svim ponuđačima najkasnije do kraja radnog vremena narednog dana.
Svi ponuđači će odluku komisije prihvatiti kao konačnu.
- Način dostavljanja ponuda:
Ponuda se dostavlja u elektronskoj formi sa naznakom u zaglavlju poruke: „Za Konkurs: naziv pravnog lica“
- Rok važenja ponude:
Rok važenja ponude je 90 dana od dana određenog za dostavu ponude.
- Ponude se izrađuju bez posebne naknade.
- Razlozi za odbijanje ponuda:
Ponuda može biti odbijena ukoliko ne ispunjava minimalne uslove propisane ovim zahtevom kao i ukoliko nije valjana i blagovremena.
Nije dozvoljeno da u sklopu ponude ponuđač dostavlja propagandne materijale i druge ponude koje nisu predmet ovog zahteva. Ukoliko se u prilogu poruke nađe dokument koji nije zahtevan ponuda će se automatski odbaciti.
- Pregovori i otkaz nabavke
Ukoliko naručilac smatra za shodno može proveriti ponudu dostavljenu od strane ponuđača.
- Adresa na koju se ponude dostavljaju: office@iea.rs
- Dodatna pitanja:
Sva pitanja do isteka roka, šalju se isključivo elektronskim putem na e-mail: office@iea.rs Na pitanja će se odgovarati u roku od 24 sata. U izuzetnim situacijama, može se kontaktirati Institut na 0113245806.
- Datum objavljivanja zahteva:
03.04.2023.