Šta je bila tema vršnjačke edukacije i na koji način je organizovana? |
Teme: Kultura dijaloga i nacin donosenja jednog zakona
Na raspolaganju mi je bilo 90 minuta. 30 minuta sam iskoristila za prvu temu,a ostalih 60 za drugu. I tema Drugarima sam prenela informacije iz prezentacije Selene Torlakovic. Navodila sam slicne primere koji su bili kod nas,i nastojala sam da oni malo vise pricaju. II tema Prvo sam drugarima ukazala na znacaj Narodne skupstine,potom sam prepricala kako tece jedna sednica i sam nacin donosenja zakona,a posle smo diskutovali o zakoni koji smo mi usvojili. |
Opišite kako su reagovali učesnici vršnjačke edukacije na vaše izlaganje i kakav je uticaj
ono imalo na učesnike . |
Pozitivno su reagovali,bili su raspolozeni za razgovor na zadate teme. Mislim da sam ostavila pozit ivan utisak. 🙂 |
Koja i kakva su pitanja postavljali učesnici vršnjačke edukacije i kako ste vi na to
reagovali?
Pitanja su bila vezana za nezavisne poslanike,Narodnu skupstinu,zakon koji smo usvojili. Trudila sam se da sto bolje odgovorim na pitanja.