Institute for European Affairs is focusing on negotiations between Serbia and the EU as well as on strengthening the capacity of all sides involved in the process. Given the complexity and long duration of the process, the Institute brings together a large number of professionals and external experts with whom organises trainings, debates and other forms of capacity development. We want to contribute to enhanced understanding of Serbia-EU relations. The Institute provides multi-perspective trainings in order to enable active participation of professionals and citizens in the decision-making processes. The Institute actively advocates for fundamental reforms within the EU integration process and in cooperation with partners working on strengthening Serbia's capacity to face the challenges of the global world through collective action. The overall objective is active membership of Serbia in Euro-Atlantic framework for the benefit of all citizens.

Peer to Peer Education – Aleksandar Životić – Irena Čučković

7

Šta je bila tema vršnjačke edukacije i na koji način je organizovana?

Na vršnjačkoj edukaciji smo pričali o temama koje smo obrađivali na samom projektu Simulacije, kao što su debata, ravnopravnost, diskriminacija i aktivizam. Upoznao sam ih sa samim projektom Simulacije i njegovim ciljevima, a na kraju edukacije sam akcenat stavio na svoj lični doživljaj i iskustvo.

Edukacija je organizovana u svečanoj sali naše gimnazije. Iz svakok odeljenja smo odabrali nekoliko učenika koji su bili zainteresovani da prisustvuju. Vršnjačka edukacija je trajala ukupno sat vremena.

Opišite kako su reagovali učesnici vršnjačke edukacije na vaše izlaganje i kakav je uticaj ono imalo na učesnike.

Učesnici su delovali veoma zainteresovano. Uključivali su se u diskusije, pričali sa nama o temama koje su ih interesovali i davali svoja mišljenja.

Koja i kakva su pitanja postavljali učesnici vršnjačke edukacije i kako ste vi na to reagovali?

Pitanja koja su nam učesnici postavljali su se uglavnom odnosila na stanje ravnopravnosti i diskriminaciju. Aktivno su se uključivali u diskusije i postavljali pitanja vezana za temu o kojoj smo diskutovali. Odgovarao sam na njihova pitanja onoliko koliko je bilo u mojoj moći i koliko sam znao.

Vršnjačku edukaciju smo zajedno održali Irena Čučković i ja.

9

8

6

5

4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons