Institute for European Affairs is focusing on negotiations between Serbia and the EU as well as on strengthening the capacity of all sides involved in the process. Given the complexity and long duration of the process, the Institute brings together a large number of professionals and external experts with whom organises trainings, debates and other forms of capacity development. We want to contribute to enhanced understanding of Serbia-EU relations. The Institute provides multi-perspective trainings in order to enable active participation of professionals and citizens in the decision-making processes. The Institute actively advocates for fundamental reforms within the EU integration process and in cooperation with partners working on strengthening Serbia's capacity to face the challenges of the global world through collective action. The overall objective is active membership of Serbia in Euro-Atlantic framework for the benefit of all citizens.

Peer to Peer Education – Emilija Đokanović

Izvestaj_VE

IMG_0003

IMG_0000

IMG_0001 (2)

IMG_0004

Izveštaj za vršnjačku edukaciju

Vršnjačku edukaciju sam organizovala 12.juna u “Gimnaziji“ u Novom Pazaru uz pomoć školske uprave. Dogovorili smo se da mi obezbede slobodnu učionicu gde ću ja moći da sprovedem svoje aktivnosti. Nažalost, nije bilo moguće sprovesti pre vršnjačku edukaciju zbog maturskih ispita. Kada sam sve to organizovala, pozvala sam drugove, ali i ostale zainteresovane da mi se pridruže.

Na mojoj vršnjačkoj edukaciji pojavilo se 33 učenika. Kada su se svi smestili, krenula sam da ih polako uvodim u teme kojim smo se bavili tokom studijske posete. Izdvojila sam vreme za svaku temu i o njoj nešto rekla. Trudila sam se da kažem nešto i o svakoj organizaciji sa čijim predstavnicima smo sarađivali tokom trajanja programa.

Posebnu pažnju sam posvetila temi “Debata-kultura dijaloga‘‘. Pričali smo o važnosti lepog izražavanja jednog narodnog poslanika. Navela sam sve elemente, koje jedna debata treba da sadrži. To ih je zainteresovalo. Naročitu pažnju im je privuklo pitanje da li narodni poslanik treba da čita svoj govor ili ne. Oko toga se pokrenula prava diskusija i neko vreme smo o tome pričali. Iznosili su svoje stavove i mišljenja, a što je najbitnije gotovo svi su se uključili.

Bilo mi je drago da mogu da čujem različita mišljenja i komentare o nekim temama. Veliko mi je zadovoljstvo što sam ih podstakla da razmišljaju o nekim temama i što sam imala priliku da im prenesem barem deo znanja koji sam stekla tokom studijske posete.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons