U fokusu rada Instituta za evropske poslove je praćenje pregovora Srbije sa EU i jačanje kapaciteta svih uključenih u procesu. Imajući u vidu složenost i dugotrajnost ovog procesa, Institut okuplja veliki broj stručnih saradnika sa kojima organizuje treninge, debate i druga usavršavanja zato što želimo da svojim radom doprnesemo boljem razumevanju evroatlantskih integracija. Institut radi na organizovanju treninga i pružanju multiperspektivnih informacija kako bismo omogućili aktivno učešće stručne javnosti i građana u procese donošenja odluka. Institut aktivno zagovara i zalaže se za temeljne reforme u okviru pegovaračkog procesa i u saradnji sa partnerima jačamo kapacitete Srbije da se suoči sa izazovima u globalnom svetu kroz zajedničko delovanje, koje za krajnji cilj ima aktivno članstvo Srbije u evroatlantskim okvirima za dobrobit svih građana.

ZAHTEV ZA PRIKUPLJANJE PONUDA

Predmet nabavke

Nabavka revizorskih usluga za potrebe Instituta za evropske poslove

Evidencijski broj nabavke/REV: 10/2023

U Beogradu, 23.01.2023.

U skladu sa principima finansijske odgovornosti i internim pravilima, Institut za evropske poslove raspisuje konkurs za dostavu najpovoljnijih ponuda za obavljanje revizorskih usluga.

Pozivaju se svi zainteresovani privredni subjekti koji ispunjavaju uslove i zahteve da dostave ponudu za obavljanje revizorskih usluga.

Na ovom konkursu su izuzeti svi privredni subjekti čiji su vlasnici zaposleni u Institutu za evropske poslove ili su u bliskoj rodbinskoj vezi sa bilo kojim zaposlenim.

1. Opis predmeta nabavke i tehničke specifikacije:

Institut za evropske poslove (Mat.br. 28018614, PIB 106697735) je udruženje građana koje postoji od 2010. godine i posluje sa prosečnim godišnjim budžetom u skladu sa godišnjim izveštajem u APR-u.

U skladu sa internim procedurama, Institutu su potrebne revizorske usluge, na osnovu čijih rezultata će ponuđač sastaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja Instituta za evropske poslove sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća za period:

od 01.01.2021. do 31.12.2021. i

od 01.01.2022. do 31.12.2022. godine.

2. Dužina trajanja ugovora:

Ugovor s odabranim ponuđačem sklapa se i može biti raskinut jednostrano od strane Instituta za evropske poslove ukoliko ne budu ispoštovani minimalni uslovi propisani ovim zahtevom, računajući od dana obostranog potpisivanja ugovora.

3. Kriterijum za odabir ponude:

Kriterijum za odabir ponude je najniža cena.

4. Uslovi i zahtevi koje ponuđači moraju ispuniti:

  1. Ponuđač mora posedovati sve neophodne licence i dozvole u skladu sa Zakonom reviziji;
  2. Ponuđač će, za period 01.01.2021. – 31.12.2021., dostaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja naručioca sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća najkasnije do 01.04.2023;
  3. Ponuđač će, za period 01.01.2022. – 31.12.2022., dostaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja naručioca sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća najkasnije do 01.06.2023;
  4. Ponuđač će dostaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja naručioca sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća na srpskom i na engleskom jeziku;
  5. Ponuđač će staviti na raspolaganje jednu osobu/najviše dve koja će biti zadužena za komunikacijom sa naručiocem. Ta osoba će biti kontakt osoba ispred privrednog subjekta za sve zahteve naručioca;
  6. Ponuđač mora da dostavi cene u dinarima sa svim pripadajućim porezima i taksama.

5.Naknada

Ponuđač će po izvršenoj usluzi ispostaviti fakturu u dinarskoj valuti, sa svim pripadajućim porezima i taksama. Naručilac je u obavezi da fakturu izmiri u celosti najkasnije 90 dana od dana prijema  fakture.

6. Sadržaj ponude:

U skladu sa ovim zahtevom ponuda mora da sadrži

7. Pravila dostavljanja dokumenata:

Sve tražene dokumente ponuđači mogu dostaviti overene u PDF ili JPG formi.

8. Način izrade ponude:

Ponuda se izrađuje na način da čini celinu. Ponudu nije moguće naknadno menjati niti dopunjavati.

Stranice ponude se označavaju brojem, na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude

9. Postupak zavođenja ponuda:

Svaka valjano dostavljena ponuda upisuje se u zapisnik o prijemu ponuda i određuje joj se redni broj prema redosledu prijema. Zavodni broj proslediće se ponuđaču, a u rezultatima konkursa biće objavljen zavodni broj.

10. Rok za dostavu ponude (datum i vreme):

Rok za dostavu ponuda je 31.01.2023. do 17:00.

11. Način dostavljanja ponuda:

Ponuda se dostavlja u elektronskoj formi sa naznakom u zaglavlju poruke: „Za Konkurs: ime ponuđača

Ponuđač može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju ponuda se odmah poništava, briše iz sistema i oduzima joj se zavodni broj.

12. Rok važenja ponude:

Rok važenja ponude je 90 dana od dana određenog za dostavu ponude.

13. Nije dozvoljeno dostavljanje alternativnih ponuda.

14. Ponude se izrađuju bez posebne naknade.

15. Razlozi za odbijanje ponuda:

Ponuda može biti odbijena ukoliko ne ispunjava minimalne uslove propisane ovim zahtevom kao i ukoliko nije valjana i blagovremena.

Nije dozvoljeno da u sklopu ponude ponuđač dostavlja propagandne materijale i druge ponude koje nisu predmet ovog zahteva. Ukoliko se u prilogu poruke nađe dokument koji nije zahtevan ponuda će se automatski odbaciti.

16. Pregovori i otkaz nabavke

Ukoliko naručilac smatra za shodno može proveriti ponudu dostavljenu od strane ponuđača.

17. Adresa na koju se ponude dostavljaju: office @iea.rs

18. Dodatna pitanja:

Sva pitanja do isteka roka, šalju se isključivo elektronskim putem na e-mail: office@iea.rs. Na pitanja će se odgovarati u razumnom roku.

19. Datum objavljivanja zahteva:

23.01.2023.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Show Buttons
Hide Buttons