Predmet nabavke
Nabavka revizorskih usluga za potrebe Instituta za evropske poslove
Evidencijski broj nabavke/REV: 10/2023
U Beogradu, 23.01.2023.
U skladu sa principima finansijske odgovornosti i internim pravilima, Institut za evropske poslove raspisuje konkurs za dostavu najpovoljnijih ponuda za obavljanje revizorskih usluga.
Pozivaju se svi zainteresovani privredni subjekti koji ispunjavaju uslove i zahteve da dostave ponudu za obavljanje revizorskih usluga.
Na ovom konkursu su izuzeti svi privredni subjekti čiji su vlasnici zaposleni u Institutu za evropske poslove ili su u bliskoj rodbinskoj vezi sa bilo kojim zaposlenim.
1. Opis predmeta nabavke i tehničke specifikacije:
Institut za evropske poslove (Mat.br. 28018614, PIB 106697735) je udruženje građana koje postoji od 2010. godine i posluje sa prosečnim godišnjim budžetom u skladu sa godišnjim izveštajem u APR-u.
U skladu sa internim procedurama, Institutu su potrebne revizorske usluge, na osnovu čijih rezultata će ponuđač sastaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja Instituta za evropske poslove sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća za period:
od 01.01.2021. do 31.12.2021. i
od 01.01.2022. do 31.12.2022. godine.
2. Dužina trajanja ugovora:
Ugovor s odabranim ponuđačem sklapa se i može biti raskinut jednostrano od strane Instituta za evropske poslove ukoliko ne budu ispoštovani minimalni uslovi propisani ovim zahtevom, računajući od dana obostranog potpisivanja ugovora.
3. Kriterijum za odabir ponude:
Kriterijum za odabir ponude je najniža cena.
4. Uslovi i zahtevi koje ponuđači moraju ispuniti:
- Ponuđač mora posedovati sve neophodne licence i dozvole u skladu sa Zakonom reviziji;
- Ponuđač će, za period 01.01.2021. – 31.12.2021., dostaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja naručioca sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća najkasnije do 01.04.2023;
- Ponuđač će, za period 01.01.2022. – 31.12.2022., dostaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja naručioca sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća najkasnije do 01.06.2023;
- Ponuđač će dostaviti mišljenje o usklađenosti finansijskih izveštaja naručioca sa međunarodnim računovodstvenim standardima za mala i srednja preduzeća na srpskom i na engleskom jeziku;
- Ponuđač će staviti na raspolaganje jednu osobu/najviše dve koja će biti zadužena za komunikacijom sa naručiocem. Ta osoba će biti kontakt osoba ispred privrednog subjekta za sve zahteve naručioca;
- Ponuđač mora da dostavi cene u dinarima sa svim pripadajućim porezima i taksama.
5.Naknada
Ponuđač će po izvršenoj usluzi ispostaviti fakturu u dinarskoj valuti, sa svim pripadajućim porezima i taksama. Naručilac je u obavezi da fakturu izmiri u celosti najkasnije 90 dana od dana prijema fakture.
6. Sadržaj ponude:
U skladu sa ovim zahtevom ponuda mora da sadrži
-
- popunjeni ponuđački list i troškovnik,
- dodatni sadržaji u okviru ukupne cene.
7. Pravila dostavljanja dokumenata:
Sve tražene dokumente ponuđači mogu dostaviti overene u PDF ili JPG formi.
8. Način izrade ponude:
Ponuda se izrađuje na način da čini celinu. Ponudu nije moguće naknadno menjati niti dopunjavati.
Stranice ponude se označavaju brojem, na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude
9. Postupak zavođenja ponuda:
Svaka valjano dostavljena ponuda upisuje se u zapisnik o prijemu ponuda i određuje joj se redni broj prema redosledu prijema. Zavodni broj proslediće se ponuđaču, a u rezultatima konkursa biće objavljen zavodni broj.
10. Rok za dostavu ponude (datum i vreme):
Rok za dostavu ponuda je 31.01.2023. do 17:00.
11. Način dostavljanja ponuda:
Ponuda se dostavlja u elektronskoj formi sa naznakom u zaglavlju poruke: „Za Konkurs: ime ponuđača“
Ponuđač može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju ponuda se odmah poništava, briše iz sistema i oduzima joj se zavodni broj.
12. Rok važenja ponude:
Rok važenja ponude je 90 dana od dana određenog za dostavu ponude.
13. Nije dozvoljeno dostavljanje alternativnih ponuda.
14. Ponude se izrađuju bez posebne naknade.
15. Razlozi za odbijanje ponuda:
Ponuda može biti odbijena ukoliko ne ispunjava minimalne uslove propisane ovim zahtevom kao i ukoliko nije valjana i blagovremena.
Nije dozvoljeno da u sklopu ponude ponuđač dostavlja propagandne materijale i druge ponude koje nisu predmet ovog zahteva. Ukoliko se u prilogu poruke nađe dokument koji nije zahtevan ponuda će se automatski odbaciti.
16. Pregovori i otkaz nabavke
Ukoliko naručilac smatra za shodno može proveriti ponudu dostavljenu od strane ponuđača.
17. Adresa na koju se ponude dostavljaju: office @iea.rs
18. Dodatna pitanja:
Sva pitanja do isteka roka, šalju se isključivo elektronskim putem na e-mail: office@iea.rs. Na pitanja će se odgovarati u razumnom roku.
19. Datum objavljivanja zahteva:
23.01.2023.