U fokusu rada Instituta za evropske poslove je praćenje pregovora Srbije sa EU i jačanje kapaciteta svih uključenih u procesu. Imajući u vidu složenost i dugotrajnost ovog procesa, Institut okuplja veliki broj stručnih saradnika sa kojima organizuje treninge, debate i druga usavršavanja zato što želimo da svojim radom doprnesemo boljem razumevanju evroatlantskih integracija. Institut radi na organizovanju treninga i pružanju multiperspektivnih informacija kako bismo omogućili aktivno učešće stručne javnosti i građana u procese donošenja odluka. Institut aktivno zagovara i zalaže se za temeljne reforme u okviru pegovaračkog procesa i u saradnji sa partnerima jačamo kapacitete Srbije da se suoči sa izazovima u globalnom svetu kroz zajedničko delovanje, koje za krajnji cilj ima aktivno članstvo Srbije u evroatlantskim okvirima za dobrobit svih građana.

Vršnjačka edukacija – Aleksandar Životić – Irena Čučković

7

Šta je bila tema vršnjačke edukacije i na koji način je organizovana?

Na vršnjačkoj edukaciji smo pričali o temama koje smo obrađivali na samom projektu Simulacije, kao što su debata, ravnopravnost, diskriminacija i aktivizam. Upoznao sam ih sa samim projektom Simulacije i njegovim ciljevima, a na kraju edukacije sam akcenat stavio na svoj lični doživljaj i iskustvo.

Edukacija je organizovana u svečanoj sali naše gimnazije. Iz svakok odeljenja smo odabrali nekoliko učenika koji su bili zainteresovani da prisustvuju. Vršnjačka edukacija je trajala ukupno sat vremena.

Opišite kako su reagovali učesnici vršnjačke edukacije na vaše izlaganje i kakav je uticaj ono imalo na učesnike.

Učesnici su delovali veoma zainteresovano. Uključivali su se u diskusije, pričali sa nama o temama koje su ih interesovali i davali svoja mišljenja.

Koja i kakva su pitanja postavljali učesnici vršnjačke edukacije i kako ste vi na to reagovali?

Pitanja koja su nam učesnici postavljali su se uglavnom odnosila na stanje ravnopravnosti i diskriminaciju. Aktivno su se uključivali u diskusije i postavljali pitanja vezana za temu o kojoj smo diskutovali. Odgovarao sam na njihova pitanja onoliko koliko je bilo u mojoj moći i koliko sam znao.

9

8

6

5

4

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

Show Buttons
Hide Buttons